Dostawa

Dostawa zamówionych towarów w naszym sklepie internetowym obecnie jest realizowana za pomocą usług firm kurierskich. Dostawa towarów realizowana jest na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej,

 

Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania . Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Koszt przesyłki dla każdego zamówienia wyliczany jest automatycznie w trakcie jego składania, po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetli się koszt dostawy.

 

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania  gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt.

 

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

 

Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

 

Sklep AgnesZbyt.pl korzysta z usług kurierów takich jak UPS , DPD, Pocztex Kurier 48 czy FedEx, a także lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zamawiane w naszym sklepie były dostarczane na czas, bez uszkodzeń a także w najlepszej możliwej cenie. W przypadku pytań o dostawę Państwa zakupów prosimy o kontakt mailowy: sklep@agneszbyt.pl lub pod numerem telefonu +48 881 620 120

Przed wysyłką kontaktujemy się telefonicznie z klientem w celu potwierdzenia wysyłki zamówienia.Jeśli kontakt z jakiegoś powodu jest niemożliwy np. klient nie odbiera telefonu- wysyłamy wiadomość SMS.

Dodatkowo w momencie rejestracji paczki w portalu przewoźnika klient otrzymuje SMS potwierdzający nadanie paczki oraz informacje o jej doręczeniu.

Produkty spersonalizowane, w których klient wybiera np. kolor materiału obiciowego krzesła lub fotela, wykonywane są na zamówienie, dlatego też czas realizacji jest dłuższy.

Wynosi do 30 dni.

Materace oraz meble twarde dostarczane są w terminie 2-3 tygodni.

W wypadku wyboru kolorów dostępnych na indywidualne zamówienie nie przysługuje prawo odstąpienie od umowy na podstawie art.38 pkt.3 ustawa z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta.

To top